Corresponderen in het Nederlands

Leuk om mijn eerste bericht te kunnen plaatsen. Mijn moedertaal is Frans en ik studeer Nederlands. Elke dag lees ik een paar teksten. Als iemand( bij voorkeur een Nederlandstaligen) met mij wil in het Nederlands corresponderen, zou dat geweldig zijn. :netherlands:

Hoi Jean-Marie, alles goed? Ik ben nieuw op dit forum en zag toevallig je bericht. Vertel eens iets over jezelf, waarom ben je Nederlands aan het leren, wat doe je zoal in het dagelijks leven en wat voor onderwerpen lees je graag?

Hello Koen. Het is vriendelijk van jij me te contacteren. Ik ben gepensioneerd. Mijn moedertaal is Frans. Ik woon sinds ongeveer 5 jaren in Vlaanderen . Daarom wil ik mijn Nederlands verbeteren. Ik lees graag over verschillende onderwerpen. Ik weet niet precies welk is het mijn taalniveau. Ik denk en hoop ongeveer A2-B1. Mijn doel : vlot kunnen spreken en ook kunnen schrijven zonder fouten. Het is geen last voor mij Nederlands te oefenen. Het is echt een plezier. Om te beginnen zou il graag mijn dagelijke woordenschat vergroten . Vriendelijke groeten.

Hello Koen. Het is vriendelijk van jij me te contacteren. Ik ben gepensioneerd. Mijn moedertaal is Frans. Ik woon sinds ongeveer 5 jaren in Vlaanderen . Daarom wil ik mijn Nederlands verbeteren. Ik lees graag over verschillende onderwerpen. Ik weet niet precies welk is het mijn taalniveau. Ik denk en hoop ongeveer A2-B1. Mijn doel : vlot kunnen spreken en ook kunnen schrijven zonder fouten. Het is geen last voor mij Nederlands te oefenen. Het is echt een plezier. Om te beginnen zou il graag mijn dagelijkse woordenschat vergroten . Vriendelijke groeten.